LML





Några random bilder från idag. Idag var första skoldagen gick rätt så
awesome har som nyårslöfte att bjuda mer på mig själv och det kan man
lungt säga att jag gjorde idag lite dans i korridorren..ahja why not?
och annat mina kompisar tror nog att jag börjar bli galen jaja..
Hämtade lillebror på fritids och pappi kommer snart hem så då åker vi till donken
o käkar. de dagarna jag inte bloggat har jag vart på bio en gång med mina lillebröder
alvin&gänget en gång och simon och ekarna med pappa för hans elev spelar huvudrollen 
o pizza hut blev det efter det. Dagen innan träffade jag elin o ellen för lite shopping kan
visa det jag köpte en annan gång. PUss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0