#me#instagram#iphone#curly#hair#no#makeup or maybeeee a little #liar


Livet känns ganska awesome nu faktiskt. Sommaren kommer bli awesome
sportlovet kommer bli awesome. påsklovet kommer bli awesome.
Det känns awesome. Kan berätta lite om sportlovet ska till elin i Örebro och vara med
henne & hjälpa till på safirs (en pingistävling) & ha det grymt och bara ha det awesome.
HAHAHA nej men nu räcker det med ordet awesome. Det kommer bli superkul iaf!
Men elin har dock inte lov samma vecka som jag så jag tar ledigt 2 dagar från skolan.
Sen så ska jag åka snowboard eller lära mig. Sen så ska jag spela pingis, vara med
 kompisar, bio , shoppa och allt sådant. Bjuder på en skitkonstig bild!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0