Mascaror jag rekommenderar


Jag har dessa mascaror hemma men använder bara den röda och Lacome
mascaran. Ibland de andra också.Tänkte berätta lite om de..

1. Man får inga klumpar av den här iaf inte jag bra borste kostar 100? kr på Hm,lindex,kicks tror jag.

2. En av de bästa jag haft det finns typ "fransar" i själva mascaran så man får typ superlånga fransar man måste
dock arbeta mycket med den för att få en bra resultat. Finns på ex kicks, NK,pub osv.. Väldigt dyr kostar 220 kr.

3. Lacome mascaran den har en bra borste och fransarna blir jätte fina och lite längre. Kostar 250-300 tror jag.

4. Helt okej använder den på underfransarna ibland. Finns bättre mascaror men den ger inga klumpar. kostar 140kr tror jag.

5. Också en fiber mascara haft på mig den en gång men tyckte den var sådär min kompis testade den och hon tyckte den var bra.. kostar iaf 200 skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0