dag1 - 5 sanningar

facebook förstör min skolgång


(hahahhahahha random bild)

Spelar templerun minst 10 gånger innan jag ska sova ..För tänk om
jag slår mitt rekord. Seriöst är fan beroeende-.- Mitt rekord på bilden
då.. jag vet jag är sämst.



Mina föräldrar tyckte jag skulle söka upp kuratorn när jag förlorade mitt stardoll
konto var så jävla deprimerad det var i fyran tror jag..
& för som inte vet vad det 
är så har man en star#doll# som man shoppar kläder,smink och inredning till så har
man massa rum. ÅHHHHHHH..♥♥ råkade lämna ut mitt lösenord typ.Hade fått 500
av pappa för att göra & köpa massa saker på stardoll.. hade massa fina frisyrer också..

Fan nu lät jag som e sjuåring som leker med barbie jaja.. Keep it a secret
OMGFGGGGG hiitade personen som snodde min stardoll när jag googlade 
kolla hennes jävla stardollblogg vilken jävla bitch!! www.onlypavodanni.blogg.se !
Idiota pata tack för mig. AHAHAHAHAA nu skämde jag ut mig ..


jag gör sjukt pinsamma grejer hela jävla tiden som tex: att mina byxor spricker i skolan och min bh gick av på mitten fattar inte ens att jag vågar skriva detta på fb men nu gör jag det och hahah eller när jag halkade på ett bananskal sent på kvällen när en kille precis cyklade förbi det är fan omöjligt..jaja that's me..


Jag gick på fiol när jag var 8 HAHAHAHHAHAHAHA. sen gick jag runt med den i skolan för jag tyckte det var coolt.Kunde inte ens spela men låtsades att jag var FETT BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0