I hate the shit you do but i still text you back i miss u too


Funderade på att byta kjolen men det här blev ganska sött. Kjolen är dock ganska
kort men det funkar nog om man har några shorts under eller klipper av ett par tights
som shorts. Ganska fint blev det väll men vet inte kanske ändå vill byta den. Brukar
inte använda kjolar och den kostade 560. Vet inte om det är värt det men jag har
massa tid så kan nog byta den. Skulle vara typiskt om det är rea på den nu också..

spetslinne: BIKBOK
kjol: HOLLISTER




Kommentarer
Postat av: Fashiony

Helt otroligt läcker Outfit, jag älskar kjolen, den är hur fin som helst, jag trodde först det var en Klänning du hade, men så läste jag att det var en Kjol, men om den är för kort, kan du väl ha den lite längre ner? det ser ut som du har den som hög midje kjol där, men du kan väl bara använda den som en helt vanlig kjol eller är den kort ändå?

Hur fin som helst i vilket fall

Kramar

2012-04-13 @ 22:14:30
URL: http://fashiony.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0