17 blondiner stod utanför en nattklubb och väntade :- men ska ni inte komma in,frågade dörrvakten. :- nej man måste ju vara 18 för att komma in här?

image description
image description
image description
image description
image description
Här är några bilder från senaste dagarna de flesta från min instagram!
Följ gärna mig heter paulinawetzel där. Senaste dagarna har jag bara 
varit i skolan,tränat och pluggat. Inge tid för bloggen här inte..
Jaja tänker tipsa om den där lokan som precis kommit ut, den var skit
god. Luktar laktrits och smakar lakrits. Kände dock inte jordgubbssmaken
så mycket. God lunch åt jag med mamma på Gunnarsson också i lördags
eller det kanske var förra lördagen.. där jag om ca 2 veckor ska praoa.
Jaja de var det uppdaterar later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0