Dagens vill ha..



Långt fint hår.Kolla va fint!Precis klippt och slingat mitt hår.Det är jätte fult just
nu och tråkigt.:(Funderar på att färga mitt hår brunt men är tveksam.Vill ha
ljusbrunt med blonda slingor,som sista bilden.Fast vill samtidigt också ha den
hårfärgen som bilden i mitten.Hehe sen vill jag även göra en hårförlängning.
Fast har egentligen rätt så långt och tjockt hår men vill ha längreoch tjockare.
Åhh.. sen vill jag även ha en vågtång och locktång.Ska köpa de nu den här
månaden hade jag tänkt eller nästa.Vill göra om hela mitt hår!!Tänkte bara
skriva de hehe..Menmen nu ska jag fixa lite grejer.Får se hur jag gör med
mitt fula hår.Detta är alltså mitt misslyckade inlägg där det står jag vill ha,jag
vill ha i hela texten. Finns värre saker.Men nuska jag ut och springa sen ska
jag på träning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0