En gång i Phuket = 5/5 toast




God jävla morgon! Jag sitter just nu vid datan med min hud som är så
jävla torr och likadant med mina läppar som jag tror spricker snart..
Jag har ont i magen har inte fixat mig eller inte hunnit. typ. Igår sket
jag i träningen stannade kvar i skolan till halv 6 och pluggade sen ringde
Linnea så då åkte jag in till stan och käka i Kungshallarna med henne och
2 killar i hennes klass. Efter det gick vi 4 till bion och såg "En gång i Phuket".
Bland de roligaste filmerna jag sett. Eller det var nog den roligaste jag sett!
Alla borde gå & kolla på den här filmen! Så jävla bäst! Sven<3 haha men idag
slutar jag tidigt, tror kvart över 2.. Har prov imorgon så då ska jag nog plugga
till det också! :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0