livet rullar på.alltid.men rullar du med?



Kom hem från stan för ett tag sen mötte senare mamma så köpte
vi lite grejer till mig bland annat en skit snygg jacka från Hollister
visar den imorrn kommer få den som julklapp fast egentligen så
var det ingen julklapp men vill ändå att hon ska slå in den haha.
Sen köpte jag också en blå tröja därifrån visar sen och ett rosa skal
eller vad det nu va till my telephone. Sen lite smink och en kräm som
jag får imorgon. Mina skor hittade jag inte, de var slut i min storlek
överallt, man ba yeah. Eller inte. Men när jag kom hem så blev det
julskinka till middag, gott! Nu ska jag checka lite bloggar &
fortsätta lyssna på musik! updaterar senare. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0