sanningar

10 FRÅGOR:
Hela namn -
Paulina Linnea Wetzel
Bor - Stockholm (Tyresö)
Skostorlek - 38
Hårfärg - Rosa
Piercing - i öronen
Vad gör du på fredagskvällar - varierar
Saknar du någon - ja massor av personer!
Vad gjorde du för ett år sedan - jusstee den dagen.. 
Hur många barn vill du ha -
ingen aning!
Vill du gifta dig - ja




FAVORIT:
Färg -
vit
Mat - thai & Kina maaat in my heart forävaah
Film - En gång i Phuket
Bok - hmm.. Barn 312
Serie - ingen aning..
Sport - Pingis tror jag
Årstid - Sommar och vår helt jävla underbaart
Veckodag - Lördag!
Glass - Calippo Shots
Låt -  Train- Drive By




SKOLAN:
Sköter du skolan? -
gör jag väll..
Har du läxor? - ja prov imorgon måste plugga vettefan varför jag bloggar
Är du godkänd i alla ämnen? - yes sir
Vilken skola går du i? - Kumla fängelse



RANDOM:
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? -
någon gång efter sommaren
och för ett tag sen tror jag..
Den värsta tiden då? - ja jag vet precis vilket datum det var också yey
Vad får du ofta komplimanger för? - haha olika
Vad är mer värt än guld - kärlek
Vilken parfym använder du? - ingen
Vad gjorde du igår? - var på opera med skolan, kommer aldrig kolla på opera igen.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0