the weekend








Denna helg var skitkul! Träffade min saknade fina vän evelina idag också!
Åh längtar tills vi ska till norge! Jag spelade gaanska dåligt nån match var väll
bra. Skyller väll på bordet,nätet,racket,hallen,golvet och kanske bollen också..
Jaja tog inte så många bilder men lite hade jag att bjuda på iallafall.
Åkte dit på fredgagen och spelade en klass checkade in på hotellet.
Hade ett enkelrum så det var mysigt ändå att vara själv bodde tydligen
i en såkallad svit också. PÅ kvällen var det påskbuffe och dagen efter
frukostbuffe som jag älskar hih.. Så spelade jag på lördagen också och träffade
massa goa personer! Slutar skriva nu innan det blir en Harry Potter bok..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0