lör-DAG & sön-DAG


Hej,varit upptagen hela helgen.
Lördag: Var i brännkyrkehallen & spela pingis,var med elin,ellen,lollo & claudia m.m
Vi var där till klockan 6 sen kom papi och hämtade mig& elin ,så hyrde vi film & köpte en massa godis.De andra var på julbord eller nåt så vi var ensamma en stund,sen bestämde vi oss för att gå till "julbordet" eller vad det nu va hehe. Vi somnade vid halv 12-halv 1 tror jag,aja vem bryr sig.Söndag: Åkte vi till hallen igen och det var väl kul,jag var där fram till 16.00 sen tog jag tunnelbanan och bussen hem.Köpte också chailatte♥♥♥ som jag kunde dricka på påvägen hem på bussen.Kom hem för en liten stund sen och har även laddat upp lite bilder från helgen som jag hade tänkt att lägga upp sen i nästa inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0