dag 2 : drömresemål



Just nu skulle jag vilja åka till Australien & Nya Zealand dit jag & min familj troligtvis åker
nästnästa år! Jätte coolt, hoppas verkligen denna resa blir av!
Annars åker jag fan dit som utbytesstudent eller nåt. Sola,bada,surfa spela volleyboll
& träffa massa roligt folk everyday.. åh
Sen så vill jag självklart åka till USA också & besöka ställen som Key West, New York,
Miami, Bahamas & bada med delfiner,shoppa galet & allt det där! Några fler ställen
jag vilja åka till är Italien, Thailand, Hongkong, Indien, Mexico, Jamaica & Japan.
Frankrike också men dit ska jag ändå i sommar. Det var det!
vem fan orkade läsa allt det här? jaja hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0