#banana#chocolate#licorise#skull#blue#pink#bottle#candy#friday


(Internet krånglar fortfarande jätte mycket,men det kommer nån person
på måndag som ska fixa det.)
Jag var iaf hemma torsdag & fredag sovit sjukt länge
båda dagarna för att har inte kunnat sova så bra på sistonde. Igår kväll var jag bara
hemma ,köpte godis & hyrde film. Jägarna2 blev det,den var verkligen skitbra!
Förresten om ni har istagram så följ gärna mig skulle bli jätte glad,hehe..
Idag händer antagligen inget speciellt, ska bara ta det lungt & gå ut en stund sen.
Imorgon drar jag till stan med mamma eller någon kompis & handlar julklappar,
har inte köpt en enda hittills. Skriver mer sen om det funkar, vill inte att detta ska
bli värsta harry potter boken så tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0